Ik geloof niet dat hij heel erg lekt, maar helemaal goed is het niet. Helaas zit er op deze MET geen benzinekraan, maar ik heb de indruk dat de membraan wel goed afsluit als die dicht staat.
Ik kwam er laatst achter dat hij harder ging lopen als ik tijdens het rijden de choke op uit zet, na een poosje raakt de vlotterbak dan leger en rijdt hij harder. Dan net voordat hij uit gaat vallen even weer open zetten om weer wat benzine er in te krijgen enzovoort. Ik heb de vlotternaald al wat hoger gezet en even goed rond gedraaid in de zitting en dat heeft geloof ik wel iets geholpen maar helemaal goed is het nog niet.
Binnenkort eens verder bekijken en ook de uitlaat eens schoonbranden met een gasbrander zoals iemand hier ook eens heeft laten zien. Ik vrees dat er veel olie in de uitlaat is terechtgekomen.
Ja, het keerringetje lag er op een gegeven moment zo ver uit dat er wel heel veel olie in de cilinder terecht kwam. Zo veel compressie kon niet normaal zijn, ik trok het touwtje bijna stuk om hem nog rond te kunnen krijgen. Toen liep hij dus ook niet meer, en heb ik hem dus grondig de oren gewassen. Ook de aandrijfas etc. eens helemaal gedemonteerd. Niks mis mee, maar goed om eens helemaal gecontroleerd en vooral gereinigd te hebben want was was dat ding ongelooflijk goor van binnen.
Je moet er eigenlijk alleen geen gezin naast hebben, want dan heb je hiervoor niet zo veel tijd...