Omdat het bouwjaar in het carter staat! :DZwaantje schreef:[/url] weet iemand waarom op deze stickers het bouwjaar niet werd afgedrukt?
metje loopt nog steeds niet stationair na schoonmaken carb.
Staat op 0,4 mm dus dat moet goed zijn verder staat ook de bougie op 0,5 mm. Wat ik ook heb gemerkt is dat ze, als de motor koud is, ook een paar seconden op choke of half-choke stationair loopt. Dus ik denk dat het valse lucht is.Paul87 schreef:Het hoeft niet pers� de carburateur te zijn. Kijk ook eens of de ontsteking goed staat afgesteld?Zwaantje schreef:Carb maar weer schoonmaken :evil:

Spartamet uit maart 1988 in de kleur donkerblauw met een 299 motor zonder deco. | Geboren en getogen Utrechter. | Woonachtig in Wijk bij Duurstede. | rijdend in een dikke Fiat Seicento met 1 liter motor. |
Heb nu maar een nieuwe vlotter besteld de oude vlotter met lange naald wou op geen enkele afstelling stationair draaien alleen als ik de fiets scheef hield
Spartamet uit maart 1988 in de kleur donkerblauw met een 299 motor zonder deco. | Geboren en getogen Utrechter. | Woonachtig in Wijk bij Duurstede. | rijdend in een dikke Fiat Seicento met 1 liter motor. |
Een nieuwe vlotter erin maar dan ook echt gloednieuw. Goede afstelling (12mm) nu start ze helemaal niet meer nu weet ik het ook niet meer //haartrekken
Edit: heb weer andere afstellingen geprobeerd. Het kan dus nooit aan die vlotter liggen. Verder sluit hij gewoon goed af carburateurvoet is recht en alsnog loopt hij alleen stationair als ik de fiets scheef houdt.
Heb er maar een filmpje van gemaakt: https://youtu.be/Ick514FZOsk
Edit: heb weer andere afstellingen geprobeerd. Het kan dus nooit aan die vlotter liggen. Verder sluit hij gewoon goed af carburateurvoet is recht en alsnog loopt hij alleen stationair als ik de fiets scheef houdt.
Heb er maar een filmpje van gemaakt: https://youtu.be/Ick514FZOsk