
Het is op zich niet zo moeilijk veerspanners heb je altijd nodig, voor wel, achter wil het wel eens zonder, bij de 1 wel en de ander niet.
Ik haalde altijd de complete poot onder de auto vandaan, dus onderste vc kogel ook los.
Jij hoefde dus alleen de stuurkogel los te halen, boven de schroeven los het deel waar de klauw en wiel aanzit bleef dus zitten dat scheelt een hoop werk, want dan blijven idd ook de assen zitten.
Maar het is altijd makkelijk praten, de ene keer gaat het makkelijk de andere keer is het een ramp en zit alles tegen (muurvast)
Maar ik moet ook zeggen toen ik gezond was vond ik het al een behoorlijk klus, nu moet ik er niet aan denken om zelf te doen.
niet vergeten om hem uit te laten lijnen, anders weet je het wel, dan komen er nog een paar bandjes bij.
De robin mooi op de achtergrond

Eerst maar kalm aan en herstellen, 1 troost achter is een kleinigheidje vergeleken bij de voorkant, maar als het tegen gaat zitten dan wordt het snel een ander verhaal.
Het resultaat is wel erg mooi de auto wordt er veel breder van