De astra van Mark

Wat zijn je andere vervoersmiddelen buiten je spartamet.
bikemaster

Bericht door bikemaster »

Dat ziet er goed uit :D

Het is op zich niet zo moeilijk veerspanners heb je altijd nodig, voor wel, achter wil het wel eens zonder, bij de 1 wel en de ander niet.
Ik haalde altijd de complete poot onder de auto vandaan, dus onderste vc kogel ook los.
Jij hoefde dus alleen de stuurkogel los te halen, boven de schroeven los het deel waar de klauw en wiel aanzit bleef dus zitten dat scheelt een hoop werk, want dan blijven idd ook de assen zitten.

Maar het is altijd makkelijk praten, de ene keer gaat het makkelijk de andere keer is het een ramp en zit alles tegen (muurvast)
Maar ik moet ook zeggen toen ik gezond was vond ik het al een behoorlijk klus, nu moet ik er niet aan denken om zelf te doen.

niet vergeten om hem uit te laten lijnen, anders weet je het wel, dan komen er nog een paar bandjes bij.

De robin mooi op de achtergrond :D

Eerst maar kalm aan en herstellen, 1 troost achter is een kleinigheidje vergeleken bij de voorkant, maar als het tegen gaat zitten dan wordt het snel een ander verhaal.

Het resultaat is wel erg mooi de auto wordt er veel breder van
Met een hamer past alles /tand
Snorfietsmafia

Bericht door Snorfietsmafia »

Het ziet er wel vet uit, heb je geen drempels daar Mark? :lol:
Mijn auto is van zichzelf al laag (en sportuitvoering) en neem de drempels ook langzaam. Zowieso duitse auto,s zijn stug maar door sportonderstel word het nog stugger :roll: . Ik heb nieuwe schokbrekers achter nodig want linksachter voel ik een lichte bonk (ook getest met induwen) Maar ik w8 er wel lkkr mee tot de Apk. Geen zin om zelf te doen.
12+ jaar snorfietsmafia.

Voltijd Snorfietsgangster.

Snorfiets superheld, fuck een cape.

Houtkachel vriend.
Prutser-2009
Erelid

Bericht door Prutser-2009 »

Drempels genoeg, maar de bumper heeft onderaan een rubberen flap en de stationwagon ligt hoog genoeg van de grond om er probeemloos overheen te kunnen.

Bij de astra H zit de bovenste veerschotel vast aan de carresorie, draai je de moer aan de bovenkant los dan komt hemeet de vee en toplager los, vandaar dta het met de gewone uitvoering van de astra H wel kan zonder veerspanners.

Uitlijnen moet inderdaad nog, maar volgens wat ik gehoord heb kan dat enkel voor bij de astra H en niet achter uitgelijnd worden.
Niemand prutst zoals de prutser prutst
https://spartametforum.nl/viewtopic.php?t=736
Afbeelding
403F IB-0050 clublid
Prutser-2009
Erelid

hier een foto van hoe het voor velraagd is, achter moet nog.

Afbeelding
Afbeelding
403F IB-0050 clublid
Snorfietsmafia

Je kan hem ook zo laten ziet er wel vet uit :) Ook mooi hoe je remklauwen goed te zien zijn, je kan die eventueel nog rood spuiten :D (Gti look)
12+ jaar snorfietsmafia.

Houtkachel vriend.
Prutser-2009
Erelid

nee niet rood, de sportversie van opel heeft blauwe remklauwen.

Ik heb die van mij in hammerite blauw geschildert omdat ik anders van die vieze roestige remklauwen zou zien /adu
Afbeelding
403F IB-0050 clublid
Snorfietsmafia

OOPS De Gti look (rode remklauwen) is natuurlijk van de VAG (Volkswagen Audi groep) My bad.
12+ jaar snorfietsmafia.

Houtkachel vriend.
Plaats reactie