even voorstellen

Voorstellen nieuwe leden
Plaats reactie
Superwillempie

even voorstellen

Bericht door Superwillempie »

Dag spartametters,

Ik heb mij pas geregistreerd omdat ik toch wel eens dit forum raadpleeg. Het is voornamelijk mijn zoon (@SpartaFrank) die tegenwoordig nogal bezig is met de metjes. Ik mag daar graag bij helpen als ik dat kan en dan is het wel handig om er een forum zoals dit bij naast te hebben. Inmiddels al wat blokjes in/uit elkaar helpen halen/zetten. Regelmatig mee naar marktplaats-klanten om weer wat op te halen en zo inmiddels bij zeer verschillende mensen op bezoek geweest. Naast de spartamets al jaren in het bezit van een Suzuki GT750 uit 1976 (of eigenlijk twee) en sinds kort een Honda African Twin 1100 DCT. Frank ook sinds kort een Honda CBR650R. Daarbij nog twee brommertjes Tomos Quadro en Vespa SI. En..natuurlijk ook nog een auto. Mijn idee is om naar een Industrieterrein te verhuizen met een loods er bij...maar mijn vrouw ziet dat wat minder zitten :D . Daarnaast nog een zelfbouw elektrisch skateboard (42km/h)...waar Frank goed mee overweg kan. Dit was wel zo'n beetje mijn gemotoriseerde voorstelling.

Groet, Wim
Spartapappa
Spartametoloog

Re: even voorstellen

Bericht door Spartapappa »

Welkom Wim,

Je zoon is pas bij ons geweest.
Hij vertelde dat zijn vader mee werkten aan zijn Spartametten.
Dit is zo mooi vind ik,…een vader en zoon met dezelfde hobby en passie !
Wij op het forum zullen er dan ook alles aan doen om te helpen !
Een Spartamet op de weg krijgen en houden is denk ik wel ons gezamelijke doel……

Ps: ik had Frank mijn tel nr gestuurd via een pb maar tot op heden nog geen antwoord op gekregen. (Denk dat hij druk is met knutsellen😁👍)
Superwillempie

Bericht door Superwillempie »

Dag Spartapappa,

Bedankt voor je reactie. Frank had het er net over dat hij nog geen telnr. had ontvangen....

Klopt dat Frank bij jullie is geweest. We liepen de toerrit mis. Frank zou eigenlijk weg wezen, maar kwam tóch onverwacht zaterdag/zondag midden in de nacht weer. Toen hij 's zondags uit bed kwam herrinerde ik hem aan de tocht, maar was al te laat om er aan mee te doen. Dus wij maar op de motor richting startpunt. Waren natuurlijk te laat, dus we hebben even lekker een terrasje gepakt en ook een mooi motortochtje terug gehad. Ook heb ik geen trekhaak en dus ook geen fietsendrager. Ik heb er één uit de 80-er jaren...zo één die je dan aan alle kanten vast sjort aan je achterklep. Dit leek goed te gaan, maar de sjorbanden stonden met kracht op de achterbumper, dat vertrouwde ik niet...dus die maar weer de garage in. "vroeger" waren de bumpers van metaal, nu allemaal plastic. Moet misschien maar op zoek naar een trekhaak voor onze Mazda 3....

Groet, Wim
Zwaantje
site mod

Bericht door Zwaantje »

Welkom, wat leuk: vader en zoon.
Spartamet uit maart 1988 in de kleur donkerblauw met een 299 motor zonder deco. | Geboren en getogen Utrechter. | Woonachtig in Wijk bij Duurstede. | rijdend in een dikke Fiat Seicento met 1 liter motor. |
FlorisB1966

Bericht door FlorisB1966 »

Oooh.... Die 750GT.... Wat een prachtige machine is dat!!! Dat geluid, fantastisch!
Plaats reactie