Hem andersom monteren is geen garantie dat ie blijft zitten hoor�wilco schreef: 06-04-2022 01:46Kan je de voor en nadelen misschien nog eens vermelden, of waar kan ik die vinden.Vrotkees schreef: 04-04-2022 23:28 De keerring op de koppelingsklok kan zowel met de open als dichte kant gemonteerd worden vanaf een 299.
Welke kant je de keerring ook monteert het heeft altijd voor en nadelen.
Persoonlijk gebruik ik altijd een keerring met stoflip.
Dar geeft altijd extra afdichting.
Ik heb standaard keeringen gekocht, hoe moet je aan keeringen met stoflip komen?
laatste keer heb ik de keering met vloeibare pakking geborgd en 2 dagen laten drogen, ar de keering lag er al uit voordat het motortje had gelopen.
dus lijkt dit de goede manier van borgen, voor mij.
Wilco
Als hij er uit zou vliegen zonder dat het motortje gelopen heeft, dan heeft ie niet goed geborgd gezeten. Misschien de pasvlakken niet (goed) ontvet? En dat daardoor misschien de pakking niet goed heeft kunnen hechten. Of gewoon pech� dat bestaat ook nog wel eens

Als je Curil gebruikt hoef je hem niet op zichzelf te laten drogen.. je kan hem gewoon mee laten drogen met de pakking op de pasvlakken als je het blokje weer dicht maakt. Even de boutjes aandraaien en een nachtje rusten. Volgende dag olie erin en proefrijden.