

Spie gebroken godverdomme


Zuigerkop pikzwart.

Dit nadat ik aan het rotzooien was met de vlotter om de naald goed te krijgen zodat ze weer stationair zou lopen. Krijg je dit voor je kiezen :evil:
Het lijkt erop dat de revisie mislukt is.
Heb je alle keerringen met een drupje loctite vastgezet? Sommige winkels verkopen ook verkeerde keerringen die eigenlijk niet geschikt zijn voor onze metjes. Als je de boel demonteerd kun je dan een paar fotos sturen van de keerringen?Zwaantje schreef: Dit nadat ik aan het rotzooien was met de vlotter om de naald goed te krijgen zodat ze weer stationair zou lopen. Krijg je dit voor je kiezen :evil:
Het lijkt erop dat de revisie mislukt is.
de keerringen hier besteld: https://www.******.nl/Paul87 schreef:Heb je alle keerringen met een drupje loctite vastgezet? Sommige winkels verkopen ook verkeerde keerringen die eigenlijk niet geschikt zijn voor onze metjes. Als je de boel demonteerd kun je dan een paar fotos sturen van de keerringen?Zwaantje schreef: Dit nadat ik aan het rotzooien was met de vlotter om de naald goed te krijgen zodat ze weer stationair zou lopen. Krijg je dit voor je kiezen :evil:
Het lijkt erop dat de revisie mislukt is.
Zwaantje schreef:Ik kon het niet laten het blokje weer te demonteren. Het zat me niet lekker dat de transmissie olie en alles zwart werd. Dit wordt dus een Her-revisie.. gewoon alles opnieuw doen voor de zekerheid.
Helaas kan ik over 2 weken pas verder met het blokje.
Weet iemand een conservatie methode voor de pakkingen keerringen etc.? aangezien deze hard kunnen worden?
Misschien deze keer ook even met een drup loctite doen ipv een seconde lijm :)de keerringen hier besteld: https://www.******.nl/
Ik heb de oliekeerring geborgd met ��n-seconde lijm. Keerringen zijn goed hoor, is zelfs met de extra stoflip.
Die fout maak ik niet nog een keer. Dit keer gebruik ik gewoon alleen de gereedschappen, lijmen, en smeermiddelen voorgeschreven hier op het forum.Paul87 schreef:Zwaantje schreef:Ik kon het niet laten het blokje weer te demonteren. Het zat me niet lekker dat de transmissie olie en alles zwart werd. Dit wordt dus een Her-revisie.. gewoon alles opnieuw doen voor de zekerheid.
Helaas kan ik over 2 weken pas verder met het blokje.
Weet iemand een conservatie methode voor de pakkingen keerringen etc.? aangezien deze hard kunnen worden?
Beetje insmeren met vet of olie
Misschien deze keer ook even met een drup loctite doen ipv een seconde lijm :)de keerringen hier besteld: https://www.******.nl/
Ik heb de oliekeerring geborgd met ��n-seconde lijm. Keerringen zijn goed hoor, is zelfs met de extra stoflip.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten