Ik zou zeker de originele spartametbougie blijven gebruiken,Hulpmotor schreef:Ik heb er ook 2 besteld, kan ik gewoon de standaard bougie blijven gebruiken?
Welke zit er origineel in z'n tuinmachine?
dat ligt aan de motor en niet aan de spoel.
De eindsnelheid word niet alleen bepaald door de spoel, er spelen nog veel meer factoren een rol.sebastiaannorbruis schreef:Gaat de spartamet met een andere spoel ook sneller?
dit omdat je met een zgn turboknop wel sneller gaat, dit zou betekenen dat de originele ontgrensde cdi alsnog steeds begrenst,
was benieuwd of hij met een andere spoel dus niet meer begrenst (en dus sneller loopt), en er dus geen turboknop meer nodig is?
Haha dat vind ik een mooie opmerking!Knutselsmurf schreef:De eindsnelheid word niet alleen bepaald door de spoel, er spelen nog veel meer factoren een rol.sebastiaannorbruis schreef:Gaat de spartamet met een andere spoel ook sneller?
dit omdat je met een zgn turboknop wel sneller gaat, dit zou betekenen dat de originele ontgrensde cdi alsnog steeds begrenst,
was benieuwd of hij met een andere spoel dus niet meer begrenst (en dus sneller loopt), en er dus geen turboknop meer nodig is?
Als je snel wil gaan is een spartamet een nogo, en bovendien bloedlink ivm de remmen.
Dus, zet een helm op en neem een anker mee..
Die heb ik gister binnen gekregen.MacGyver1985 schreef:Maar dat wil dus zeggen dat we voor nog geen �10 een nieuwe ontstekingsspoel hebben, met ingebouwde CDI?
Ok, je moet even wachten tot hij geleverd wordt, maar toch..
http://www.ebay.nl/itm/Ignition-Coil-So ... 2399669122
Ja, die is veel te kort.Dick Nieuwenburg schreef:Is de bougiekabel van de Tecumseh niet aan de korte kant?
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 3 gasten