het ene blokje is het andere niet ...
Is echt comfortabel. Ik heb ook een heel oude Spartamet met dunnere banden en moet dagelijks over bospaden. Het scheelt echt. Ik heb deze pen sinds de 90-er jaren en gebruik 'm sindsdien. Het zadel, ook een fijne vind ik, is een jaar of twee oud en gewoon te koop.
In de 80-er jaren waren ze gewoon te koop, nu zijn ze zeldzaam en gezocht. een pen in de buis is in de gewenste diameter bijna niet te vinden.
Ik geloof dat Ko er ooit eens iets over geschreven heeft of hoe je zo ��n kan maken. Ik kan het zo niet vinden, maar misschien weet hij meer.
In de 80-er jaren waren ze gewoon te koop, nu zijn ze zeldzaam en gezocht. een pen in de buis is in de gewenste diameter bijna niet te vinden.
Ik geloof dat Ko er ooit eens iets over geschreven heeft of hoe je zo ��n kan maken. Ik kan het zo niet vinden, maar misschien weet hij meer.
Op mijn werk komt ook van alles binnen. Deels kunnen we gebruiken en de rest word gekeken of het geschikt is voor ons jaarlijkse open huis met rommelmarkt.
Er zijn dan ook altijd veel boeken.
Ohja ik reviseer daar pc's en kijk/repareer ook 'alles waar een stekker aan zit' :)
Er zijn dan ook altijd veel boeken.
Ohja ik reviseer daar pc's en kijk/repareer ook 'alles waar een stekker aan zit' :)
Ik had er met opruimen van de werkplaats nog twee gevonden, een heb ik aan Mark gegeven,Jan schreef:Ik geloof dat Ko er ooit eens iets over geschreven heeft of hoe je zo ��n kan maken. Ik kan het zo niet vinden, maar misschien weet hij meer.
waar de andere is gebleven herinner ik me niet meer... (Altzheimer light):twisted:
Ik weet wel dat in de mountainbike bussiness ze wel te verkrijgen zijn.
Ik heb daar al een, op de carburateur na, compleet motortje met wiel vandaan.
Ook alle bekabeling en handvatten en de standaard (de mijne was versleten, boutgaten uitgelubbert).
De fiets zelf is een gewoon achterwiel in gezet, andere handvaten en verzonden naar een project.
Maar nu fietsonderdelen krijgen is lastiger want er moeten dit jaar 100 fietsen naar Suriname en volgend jaar ook. Ook onderdelen.
Kijk daarvoor op de verkortte link (anders loopt het forum weer zo breed uit)
http://tinyurl.com/p8ceo52
Ook alle bekabeling en handvatten en de standaard (de mijne was versleten, boutgaten uitgelubbert).
De fiets zelf is een gewoon achterwiel in gezet, andere handvaten en verzonden naar een project.
Maar nu fietsonderdelen krijgen is lastiger want er moeten dit jaar 100 fietsen naar Suriname en volgend jaar ook. Ook onderdelen.
Kijk daarvoor op de verkortte link (anders loopt het forum weer zo breed uit)
http://tinyurl.com/p8ceo52