Slecht starten.
Is wel mogelijk Pretmet.
Heb de hele bekabeling van mijn eerste Sloop spartamet voorzichtig eruit gevist.
Is een hoop werk maar je kunt alles doormeten
Dik rood en Dik zwart op de printplaat Zijn voor de aansluiting van de startmotor
Dun bruin en Dun Zwart zijn voor het opladen van de accu
Dun groen en Dun zwart zijn voor de starter

de stand verlichting heb ik eruit gehaald met led verlichting gebruik je die toch niet :wink:
Heb de hele bekabeling van mijn eerste Sloop spartamet voorzichtig eruit gevist.
Is een hoop werk maar je kunt alles doormeten
Dik rood en Dik zwart op de printplaat Zijn voor de aansluiting van de startmotor
Dun bruin en Dun Zwart zijn voor het opladen van de accu
Dun groen en Dun zwart zijn voor de starter

de stand verlichting heb ik eruit gehaald met led verlichting gebruik je die toch niet :wink:
Maar hoe krijg je die bekabeling eruit, want ik kan met geen enkele mogelijkheid mijn bekabeling loskoppelen van de printplaat. De printplaat krijg ik er ook niet uit trouwens.
Bovendien kan de de deksel waar het contactslot zit die er bij mij niet op zit (altijd verbonden, zit geen aan/uit op) er niet af, lijkt vastgelijmd of iets dergelijks.
Hoe heb jij dit gedaan?
Alvast bedankt.
Bovendien kan de de deksel waar het contactslot zit die er bij mij niet op zit (altijd verbonden, zit geen aan/uit op) er niet af, lijkt vastgelijmd of iets dergelijks.
Hoe heb jij dit gedaan?
Alvast bedankt.

Pret, op de Spartamet
je kunt voorzichtig het klepje van de accu box eruit tikken. het is gelijmd.
tik zo vlak mogelijk bij de randjes.
dan kun je de gehele printplaat en accu uit de box halen en kabel voor kabel doormeten aan de printplaat en aan de stekker.
Neem de tijd hiervoor om netjes alles te doen, ben ook wel even bezig geweest om de bekabeling HEEL
uit de sloop spartamet te krijgen.
later maak je lipjes aan het plaatje waardoor je dit plaatje met schroeven kunt vastzetten. mocht het ooit weer los moeten.
tik zo vlak mogelijk bij de randjes.
dan kun je de gehele printplaat en accu uit de box halen en kabel voor kabel doormeten aan de printplaat en aan de stekker.
Neem de tijd hiervoor om netjes alles te doen, ben ook wel even bezig geweest om de bekabeling HEEL

later maak je lipjes aan het plaatje waardoor je dit plaatje met schroeven kunt vastzetten. mocht het ooit weer los moeten.