Perfect lopend 099 blokje met gebruikte onderdelen
Velen wegen leiden naar Rome /car
Het dichtmaken van het deco-pijpje van een uitlaat die vast onder een 099-299 blokje blijft zitten is het beste.
Onder het frame van mijn groene MET ( een E-start ) hangt nu een volledig gereviseerde 299.
Ik heb nog een originele ronde uitlaat zonder deco liggen die nog gelast moet worden aan de bovenplaat. Als die klaar is gaat ie onder de 299.
Ik heb er nu bewust schroefdraad en een boutje ingezet zodat ik de huidige uitlaat later kan gebruiken onder een 399 blokje met deco en kan gaan vrotten aan de E-start. /twister
Het dichtmaken van het deco-pijpje van een uitlaat die vast onder een 099-299 blokje blijft zitten is het beste.
Onder het frame van mijn groene MET ( een E-start ) hangt nu een volledig gereviseerde 299.
Ik heb nog een originele ronde uitlaat zonder deco liggen die nog gelast moet worden aan de bovenplaat. Als die klaar is gaat ie onder de 299.
Ik heb er nu bewust schroefdraad en een boutje ingezet zodat ik de huidige uitlaat later kan gebruiken onder een 399 blokje met deco en kan gaan vrotten aan de E-start. /twister
-
Ja Joshua, ophouden! Ik wil me op geen enkele manier met je vergelijken dus potten en ketels slaan nergens op.joshua1 schreef:Is dit nu, de pot verwijt de ketel dat die zwart ziet Jan. Maar ik zal ophouden
Maar, in ieder geval, geweldig jan, had het niet verwacht dat je op de invitatie zou in gaan.
Maar zie maar ff wanneer het schikt dan verneem ik het nog wel via de mail.
Als je al vindt dat ik beledigd ben, lees alles en vooral je eigen bijdragen eens echt goed na en zoek dan uit hoe je dat zou hebben gedaan. Waar ik wat tegen heb zijn die oeverloze verhalen doorspekt met superlatieven en emoticons. Goed bedoeld misschien maar ze zijn bij tijd en wijle onbegrijpelijk.
Goed lezen en begrijpen. De wens in misschien de vader van de gedachte maar ik ben helemaal niet op je invitatie ingegaan. 'Ik zal wel 's zien' is de beleefde manier om geen ja te zeggen en het hier op het forum netjes te houden. Ik ben voorlopig helemaal niet van plan om 'zomaar' een paar honderd kilometer in de auto te zitten om 'iets' uit te praten.
Voor de rest... Klaar!
Jij nam de moeite het netjes af te werken, solderen zelfs, maar je kon de meest vreemde en vooral snelle methodes om dat pijpje te dichten tegenkomen.Knutselsmurf schreef:Ik heb wel eens van een klant een uitlaat gezien waarbij het decopijpje
met de bankschroef gewoon dichtgeknepen was.
Zelf heb ik er weleens een boutje in gesoldeert.
Knutselsmurf schreef:Estart zonder deco gaat niet, dat weet je toch wel?Vrotkees schreef: Ik heb nog een originele ronde uitlaat zonder deco liggen die nog gelast moet worden aan de bovenplaat. Als die klaar is gaat ie onder de 299.
/twister
Ben dom geboren suf gewiegd en heb nooit iets bijgeleerd :twisted:
wil eerst een 399 blokje helemaal reviseren zodat ik kan gaan experimenteren met de E-start.
En zoals beloofd je mag me hier over overhoren onder genot van appel kruimel vlaai die ik meebreng :lol:
Ter info:
De vergelijking was niet op de man bedoelt, dit heb je verkeert ge�nterpreteerd. Het ging om "knippen en plakken ". En dit geeft alleen al aan hoe gemakkelijk een bepaalde tekst verkeert ge�nterpreteerd / uitgelegd kan worden.
Goed lezen en begrijpen:
Vandaar dat mijn uitleg uitgebreid is. En je ziet al wat een korte uitleg voor gevolgen heeft, ze worden verkeert uitgelegd. Kort om, het staat open voor interpretatie En of, hoe wil je het zien, en, hoe wil je het gaan uitleggen voor jezelf.
En dit is het ook defo het laatste, en om Henk van K te mogen citeren, vervallen we in oeverloos gelul.
De vergelijking was niet op de man bedoelt, dit heb je verkeert ge�nterpreteerd. Het ging om "knippen en plakken ". En dit geeft alleen al aan hoe gemakkelijk een bepaalde tekst verkeert ge�nterpreteerd / uitgelegd kan worden.
Goed lezen en begrijpen:
Vandaar dat mijn uitleg uitgebreid is. En je ziet al wat een korte uitleg voor gevolgen heeft, ze worden verkeert uitgelegd. Kort om, het staat open voor interpretatie En of, hoe wil je het zien, en, hoe wil je het gaan uitleggen voor jezelf.
En dit is het ook defo het laatste, en om Henk van K te mogen citeren, vervallen we in oeverloos gelul.
Over het technische aspect van een dergelijk blokje kun je eindeloos door blijven spreken. Het blijft gewoon een wonderbaarlijk stukje techniek.
Trouwens heb er weer een paar weten te achterhalen op het net. Ze zijn er zeker nog te koop. Het zij wel in werking onbekend, maarrrrrr ze zijn er nog wel. Maar heb alleen een cilinder nodig.............. damnnnn. Dat vijlen aan die cilinder blijft toch tricky.
Trouwens heb er weer een paar weten te achterhalen op het net. Ze zijn er zeker nog te koop. Het zij wel in werking onbekend, maarrrrrr ze zijn er nog wel. Maar heb alleen een cilinder nodig.............. damnnnn. Dat vijlen aan die cilinder blijft toch tricky.