Joshua aan het werk

er zijn 48 cc en 69 cc versies van het Sachs blokje gewoon te koop in Taiwanspartarie schreef:Sachs heeft nooit de bedoeling gehad om van het 301 blok een hoogvermogende tweetakt te maken.
Dit blokje is aan alle kanten geknepen.
Als je er meer vermogen uit wilt halen is de cilinder bewerken er ��n van,al zijn er meerdere wegen die tot rome leiden om met vrotkees te spreken.
Kijk, de ��n wil tot de laatste schroef alles origineel houden en rijdt desnoods 100km voor een bepaald type uitlaat of bestelt voor de zoveelste keer een nieuw membraan voor de carburateur, heb ik ook respect voor hoor.
De ander past zijn metje naar zijn eigen wensen aan, door bijv. directe benzine invoer op z'n carb. te maken, een ander zadel,andere verlichtng of weet ik veel wat op z'n met te veranderen.
Dat is dan niet meer origineel, maar diegene ziet dat als een verbetering van het fabrieksontwerp en is daar blij mee.
Iedereen beleeft op zijn eigen manier plezier aan deze hobby, we moeten elkaar wel in zijn waarde laten.
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot] en 0 gasten